LakoBOX memory

Bár a játék, a játékosság oktatás-pszichológiailag bizonyítottan meghatározó eleme a tanulási folyamatnak, az egyetemi tananyagok elenyésző hányada játékorientált. A LakoBOX azért jött létre, hogy kísérletet tegyünk ennek a hiánynak a minimális pótlására, legalább a lakóépülettervezés oktatása terén.
A fejlesztés folyamatát magát is játékként fogtuk föl: kiindulásként egy „víruspályázatot” szerveztünk építészmérnök hallgatóknak, amelynek célja játék ötletek kitalálása és kifejlesztése volt. A BME Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszékének hallgatói és építészhallgatók vegyes csapatokban dolgoztak az ötleteken, végül több játékprogram koncepcióból a LakoBOX memóriajáték bizonyult fejlesztésre érdemesnek.
A játék szintjei a különböző pályákon végigvezetnek a lakófunkciók térbeli igényein, a többlakásos rendszerek összefüggésein, a tartószerkezeti és az energiatudatos megoldásokon egyaránt..

elérhető formátumok: